Fotografie

piątek, 19 marca 2021

Aerodynamika

dajcie mi teraz prędko napastnika 
chcę poczuć że jego tętno zanika 
ma siła męskiego ciała materię przenika 
to nie magia, to moja dynamika 

ktoś kiedyś mnie na fejsie zaprosił i pyta 
w wiadomości czy jestem wolna?
ja jestem szybka jak mustang pomykam 
i zakładam szybkie okulary  
więc nie dziwota że się patrzysz 

nie interesuję się matmą ani fizyką  
pytają mnie czy jestem mężatką, 
zamiast męża mam swoje autko 
możesz mnie nazwać teraz wariatką

posiadam tarczę własnych doświadczeń
czuję rytm życia i wysoką klasę 
w grze komputerowej lub w realu 
lubię łamać szczęki i wysyłać je do raju 

jedno uderzenie i przeciwnik znika
taktyka dzikiego chytrego lisa 
jeden ruch i już koniec typa 
to jestem ja, aerodynamika

Bystra i piękna, legitna lisica 
zawsze szybka jak sonic i zwinna  
od wszystkich kobiet tak bardzo inna  
to właśnie ja, aerodynamika 



Brak komentarzy: